Упередження – відповіді!


Приклад використання провокативних фокусів для розширення аргументів в підтримку позиції одностатевих шлюбів : жартома і всерйоз.

 

Упередження: Бути гомосексуальною людиною – неприродно.

Відповідь: Справжні люди повинні відмовитися від всіх неприродніх речей, наприклад від окулярів, політелену, опалення та кондиціонерів.

Упередження: Легалізація одностатевих шлюбів призведе до зростання кількості геїв.

Відповідь: Рівно на стільки, на скільки ви зростаєте на десятки сантиметрів при спілкуванні з високими людьми.

Упередження: Легалізація одностатевих шлюбів  відкриє шлях іншим збоченням

Відповідь: Так, наприклад деякі захочуть шлюб зі своїми собаками, оскільки собака дієздатна фізична особа і зможе підписати свідоцтво про шлюб.

Упередження: Гетеросексуальний шлюб існує тисячоліття і ніколи не змінювався.

Відповідь: Світ взагалі мало мінливий. Наприклад, жінка й досі – власність свого чоловіка, темношкірі не можуть одружуватися з білими, а розлучення заборонені.

Упередження:  Якщо легалізувати одностатевий шлюб, то традиційний шлюб втратить своє значення.

Відповідь: Звичайно, священне таїнство шлюбу Брітні Спірс та її колишнього однокласника, яке тривало 55 годин, буде зруйновано!

Упередження: Гетеросексуальні шлюби є виправдані, тому що в результаті народжуються діти.

Відповідь: Одностатеві пари, бездітні пари, люди після 50 років – не повинні одружуватися, тому що цей світ потребує ще більше дітей, а в наших дитячих будинках замало дітей.

Упередження: Одностатеві шлюби не подобаються церкві.

Відповідь: В нашому теократичному суспільстві цінності релігії повинні бути для всіх.

Упередження: Діти не можуть вирости нормальними членами суспільства, якщо в них не буде чоловічої та жіночої ролевої моделі дому.

Відповідь: Тому наше суспільство має заборонити батькам-одинакам виховувати дітей, а ще бабусям та дідусям

Упередження: Одностатеві шлюби фундаментально змінять наше суспільство.  Ми не зможемо адаптуватися до нових соціальних норм.

Відповідь: Звичайно, ми ж не змогли адаптуватися до індустріального та пост-індустріального суспільства, автомобілів, літаків, телебачення та Інтернету.